Gyakori kérdések
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Amennyiben bármilyen oknál fogva nem tetszett a termék, melyet kapott, visszaküldheti futárszolgálat segítségével címünkre. Visszaküldés esetében a visszatérítés közvetlen költségét Ön viseli.
Ehhez töltse ki megfelelő módon a visszaküldési lapot (melyet az érkező csomagban vagy a MEGRENDELÉSEK menüpontban talál), jelölje be a visszaküldés okát, és küldje vissza a terméket postai úton, futárszolgálattal vagy FOXPOST csomagautomatán keresztül.
Erre 14 naptári nap áll rendelkezésére, a csomag átvételét követően.
A termék összegét a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon térítjük vissza.
Kérjük vegye figyelembe, hogy a termékeket az eredeti cikkszámmal áll módunkban visszavenni, ezért kérjük, a vonalkódokat ne távolítsa el!
Kérhetem különböző megrendelések egy csomagban történő szállítását? Hogyan tudom a megrendeléseket összevonni?
Ha szeretne több megrendelést, ill. feltöltést összevárni, megteheti, hogy a megrendelés megjegyzés rovatában jelzi, melyik napon szeretné átvenni a csomagot. (2 héten belül bármelyik hétköznapot beírhatja.) Több megrendelést is elküldhet külön-külön, rendszerünk ezt jelzi, így az azonos vásárlóhoz tartozó, azonos napra kért megrendelések még a csomag-kiszállítás előtt összevonásra kerülnek, így egy küldeményként, egy szállítási költséggel vagy ingyenes kiszállítással küldjük a rendeléseket.
Hogyan tudok bankkártyával fizetni?
Ezen fizetési mód esetén a CIB Bank eCommerce rendszerébe irányítjuk át Önt. Ezen a felületen használhatja bankkártyáját a számla kiegyenlítésére.
Elfogadott bankkártyák: Visa (egyes Electron kártyák is), MasterCard, Internet Kártyák.
Hogyan tudok átutalással fizetni?
A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti az alábbi adatok megadásával:
Bank: CIB Bank Zrt
Bankszámlaszám: 10700127-67282184-51100005
Kedvezményezett neve: Legratex Kft.
A közlemény rovatba a megrendelés számát adja meg.
Hogyan tudom beváltani a kedvezménypontokat?
A pontok a rendelés fizetendő végösszegének csökkentésére használhatók. Beváltáskor 1 pont 1 forintnak felel meg. Az összegyűjtött pontok a megrendelés során automatikusan beváltásra kerülnek, de lehetőség van a pontok automatikus felhasználásnak kikapcsolására is. A pontok készpénzre nem válthatók, és a jóváírástól számított egy éven belül használhatók fel. Az aktuális pontegyenleg bejelentkezés után, a Kedvezmények menüpontban tekinthető meg.