Házhoz szállítás futárszolgálattal
A futárral történő kiszállítással kért csomagokat a GLS Hungary Kft. futárszolgálat kézbesíti. A megrendelés elküldésekor kiválasztott napra időzítve küldjük a csomagot. A kiszállítási időpontként a kézbesítés napjának megjelölésére van lehetőség, de az adott napon belüli időpontra (óra, perc) való kézbesítést nem tudjuk garantálni.
A kiszállítással kapcsolatban az alábbi értesítések alapján lehet nyomon követi a küldeményt
Csomagkövetés:
Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán nyomon követhető, hogy hol tart a csomag kiszállítása.
GLS vevőszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265 (elérhető: hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között)
Ha a fenti értesítések alapján behatárolt várható kézbesítési időpontban vagy címen mégsem tudtad átvenni a csomagodat, akkor a GLS futárszolgálat az első sikertelen kézbesítést után e-mailt küld. A csomagazonosítóra hivatkozva rendelkezhetsz a csomag további sorsáról. (pl. más időpontban, más címre is kérheted)
A módosítási lehetőségekről részletesen itt tájékozódhatsz.
Kiszállítás GLS CsomagPontra
Megrendelésedet akár már másnapra kérheted általad kiválasztott GLS Csomagpontra, ahol a csomag kiérkezését követően 5 munkanapon belül veheted át, a csomagpont üzlet nyitva tartási idejében.
A csomagpontok listája és nyitva tartási rendje itt található.
A csomag indításáról webáruházunk e-mail értesítést küld, amelyben a rendelésszám, és a csomagazonosító szerepel. Ezt követően a csomag GLS CsomagPontra érkezésekor e-mailben és sms-ben is értesítést küldünk arról, hogy a csomag átvehető. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Az átvételnél a címzettnek be kell mutatnia a személyazonosságot igazoló okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra.
Csomagkövetés:
Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán nyomon követhető, hogy hol tart a csomag kiszállítása.
GLS vevőszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265 (elérhető: hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között)
Ha a csomag nem kerül átvételre az érkezéstől számított 3. munkanapon, akkor A GLS e-mailben emlékeztetőt küld. Az 5. munkanap után a csomag visszaszállításra kerül webáruházunkba.
Kiszállítás PICK PACK PONT-ra
A munkanapokon 14 óráig beérkezett (utánvétes vagy kifizetett) megrendelések a megrendelést követő 1-3. munkanaptól kezdődően, maximum 5 naptári napon belül vehetők át a kiválasztott Pick Pack Ponton. Az átvételi helyek elérhetősége és nyitva tartási rendje a boltlistában megtalálható. A csomag indításáról webáruházunk e-mail értesítést küld, amelyben a rendelésszám, és a csomagazonosító szerepel. Ezt követően a csomag Pick Pack Pontra érkezésekor e-mailben és sms-ben is értesítünk arról, hogy a csomag átvehető.
Csomagkövetés:
Pick Pont hálózat weboldalán a csomagazonosító vonalkód alapján nyomon követheted, hogy hol tart a csomag kiszállítása.
A csomagkereső elérhető itt:http://www.pickpackpont.hu/csomagkereso
Pick Pack Pont vevőszolgálat elérhetősége:
E-mail: pickpackpont@sprinter.hu
Telefon: 06-1-881-2616, Elérhető: Hétfő: 7:00-19:00, Kedd - Péntek: 7:30-17:30
Kiszállítás FOXPOST csomagautomatába
Megrendelésedet az általad kiválasztott FOXPOST csomagautomatába küldjük, ahol a csomag kiérkezését követően 3 napon belül veheted át.
Az automaták bevásárlóközpontokban, hipermarketekben vannak elhelyezve, így a csomag átvétele a bevásárlóközpontok nyitvatartási idejében bármikor lehetséges. A FOXPOST csomagautomaták listáját itt találod: http://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/
A csomag indításáról e-mailt küldünk, ezt követően a FOXPOST automatába érkezésekor sms-ben is értesítünk arról, hogy a küldemény átvehető. Az sms-ben kapott egyedi kóddal nyithatod ki a csomagautomata rekeszét.
Fontos, hogy az sms-ben kapott kódot őrizd meg, mert szükséged lehet rá, ha FOXPOST csomagautomatán keresztül szeretnél visszaküldeni. Az értesítés után 3 napon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve az automaták helyét biztosító bevásárlóközpontok nyitvatartási idejét. Felhívjuk figyelmedet, hogy a csomagautomatáknál az utánvét összegét kizárólag bankkártyával lehet kifizetni.
Csomagkövetés:
Csomagazonosító-szám alapján a FOXPOST weboldalán nyomon követhető, hogy hol tart a csomag kiszállítása. http://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
FOXPOST vevőszolgálat telefonszáma: 06-1-999-0-369
Hétfőtől péntekig, 9-21 óra között.
E-mail: info@foxpost.hu
A csomag 3 napos átvételi határidejének lejárta előtt emlékeztető e-mailt küld a FOXPOST ügyfélszolgálata. Ha a csomag nem kerül átvételre az érkezéstől számított 3. napon, akkor a küldemény visszaszállításra kerül webáruházunkba. Rendelés újraküldésére kizárólag a visszaszállítási és az újraküldési díj előre történő kifizetése után van lehetőség.
Visszaküldés csomagautomatán keresztül:
Ha FOXPOST csomagautomatából vetted át a rendelésedet, akkor a csomagautomatánál ingyenesen intézheted a visszaküldést.
Ezt annál az automatánál tudod megtenni, ahol a rendelésedet átvetted, az átvételtől számított 14 napon belül. Az automata érintőképernyőjén válaszd ki a Visszaküldés opciót, majd írd be az sms-ben kapott nyitókódot. Ezután a kinyíló rekeszbe tedd be a visszaküldendő csomagot, majd csukd be a rekesz ajtaját, és az automatánál nyomtasd ki a visszaküldésről szóló bizonylatot.
Szállítási díjak (Magyarországi szállítási cím esetén)
Futárszolgálattal történő kiszállítás díja:
15.000 Ft feletti megrendelés esetén: ingyenes
15.000 Ft alatti megrendelés esetén: 1.290 Ft
Utánvét (fizetési mód) díja: 300 Ft
PICK PACK PONTRA történő kiszállítás díja:
15.000 Ft feletti megrendelés esetén : ingyenes
15.000 Ft alatti megrendelés esetén: 990 Ft
Utánvét (fizetési mód) díja: ingyenes
GLS CsomagPontra történő kiszállítás díja:
15.000 Ft feletti megrendelés esetén : ingyenes
15.000 Ft alatti megrendelés esetén: 990 Ft
Utánvét (fizetési mód) díja: ingyenes
FOXPOST csomagutomatába történő kiszállítás díja:
15.000 Ft feletti megrendelés esetén : ingyenes
15.000 Ft alatti megrendelés esetén: 990 Ft
Utánvét (fizetési mód) díja: ingyenes
Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Webáruházunk fenntartja magának azt a jogot, hogy az átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok címzettjeinek újabb megrendelést kizárólag előre utalással vagy bankkártyával kifizetett megrendelés esetében teljesít.
Magyarország terülteén kívül eső szállítási cím esetében a szállítási díj mértékéről webáruházunk ügyfélszolgálatán lehet információt kérni. Tel: +36-94-900-515, +36-70-342-2012, e-mail: info@ruhaozon.hu
Személyes átvétel Szombathelyen
Az átvételkor a ruhák felpróbálására is van lehetőség.
Csomagátvétel:
9700 Szombathely, Kismezei u. 10-12.
Nyitva tartás: munkanapokon 7:45-től 16:00-ig.