Kövess minket a Facebookon Kövess minket a Google Pluson
Kezdőlap Hírek Hasznos információk Kapcsolat

Kiszállítás és ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje az év végén (2019)

Az év végi időszakban logisztikai partnereink munkarendjéhez igazodva, az alábbiak szerint történik a csomagok kiszállítása.

Csomagkiszállítás (csomagátadás) webáruházunkból:
December 20-ig webáruházunktól a szállító partnerek felé megtörténik a csomagátadás. Ezek a küldemények akár már másnaptól átvehetők lesznek. A számodra megfelelő átvételi napot, szállítási módtól függően, a megrendelés elküldése során a naptárban jelölheted.
Mivel ügyélszolgálatunk december 21-től január 5-ig zárva tart, a kiszállításról szóló e-mail megérkezése után kérjük, hogy a szállítást végző cégek ügyfélszolgálatánál érdeklődjetek a küldemények felől. Csomagazonosító-szám alapján a szállítók tudnak felvilágosítást adni a csomagokkal kapcsolatban.
Pick Pack Pontra, GLS CsomagPontra vagy Foxpost csomagautomatába rendelt küldemények a megrendelésben jelölt, általad kiválasztott naptól kezdődően lesznek átvehetők az üzletek nyitvatartási idejében. Csomagátvétel előtt kérjük, tájékozódj a kiválasztott átvevőhely ünnepi nyitvatartásáról!
Személyes átvétel és az ügyfélszolgálat nyitvatartása:
December 21-től január 5-ig: Zárva (személyes áruátvétel is szünetel)
Január 6-tól: Nyitva (a megszokott nyitvatartási rend szerint)
Az ünnepei időszakban ügyfélszolgálatunk december 20-án 16:00 óráig lesz nyitva, december 21. és január 5. között webáruházunk telefonon nem lesz elérhető, ill. a beérkező e-mailekre is január 6-ától küldünk választ. Ezért kérjük, hogy elsősorban a megrendelések megjegyzés rovatában jelezzétek az ügyfélszolgálatunknak címzett üzeneteket. Köszönjük.

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánunk!

2019. december 19. 

15.000 Ft feletti
rendelés esetén
ingyenes!