Kövess minket a Facebookon Kövess minket a Google Pluson
Kezdőlap Hírek Hasznos információk Kapcsolat

Minőségi kategóriák

Minőségi kategóriák:

 

Termékeinket minőségük alapján 4 kategóriába soroljuk:

új és outlet:
- új, címkével ellátott darabok (pl. outlet, azaz kifutó termék egy-egy márka esetében)
- megítélésünk szerint új, bolti címke nélküli darabok

újszerű: nem új, a használat jelei viszont egyáltalán nem látszanak

hibátlan: használt, de a használat jelei alig észrevehetőek

jó: látszanak a használat jelei (pl. farmerek estén a zseb belső részén látni, hogy többször volt mosva, a ruha színe kevésbé élénk).
Nálunk az apró hibásnak jelölt ruhák is legfeljebb csak olyan hibákkal bírnak, amelyek egyáltalán nem jelentősek: pl. kimosható foltok, az árukezelés, raktározás során keletkező szennyeződések, apró szálhibák, varráshibák, hiányzó öv, vagy gomb. Minden általunk észlelt hibát jelzünk, de előfordulhat, hogy bizonyosakat nem veszünk észre.

Ha esetleg olyan árut kaptál tőlünk, ami hibás, de a hibáját a terméklapon nem jegyeztük meg, akkor, kérjük jelezd felénk. Haladéktalanul kivizsgáljuk az esetet és természetesen kártalanítunk.

 

Törzsvásárlói pontgyűjtő rendszer

A RuhaÖzön törzsvásárlói pontgyűjtő rendszere

Regisztrációddal automatikusan részt veszel a Ruhaözön webáruház Pontözön-pontgyűjtő rendszerében is.

Pontgyűjtés:

Minden levásárolt 1.000 Ft után 40 pontot adunk. A vásárlásoknál ezer forintonként és termékenként jár a 40 pont. Ezt rendszerünk automatikusan számolja. Például egy 2.350 Ft-os ruha után 2x40=80 pont jár, egy 1.750 Ft-os ruha után 1x40= 40 pont jár. Egy 750 Ft-os után (még ha 1 termék ára is), nem számol pontokat, hiszen 1.000 Ft-nál kevesebb az ára. A rendelés végén az így számolt pontok adódnak össze.

A termékek vásárlásáért járó pontok azután növelik pontegyenleget és lesznek beválthatók, miután a megrendelés teljesült és elfogadott lett.
A megrendelést akkor tekintjük teljesültnek és elfogadottnak, ha a megrendelő által elfogadott státuszba kerül, azaz a csomag átvételét követően elfogadottnak jelöli.

A rendelések elfogadását BEJELENTKEZÉS után a RENDELÉSEIM menüpontban az ELFOGADOM gombra kattintva lehet megtenni.
Amennyiben visszaküldeni kíván a kiszállított csomag tartalmából, akkor a visszaküldési szándékot is itt lehet jelezni. Visszaküldés esetén az érintett megrendelés után járó pontok a visszáru ügyintézés végén kerülnek jóváírásra. A pontok jóváírásáról a jóváírással egyidejűleg e-mailben tájékoztatást küldünk.
Abban az esetben, ha a megrendelésből nem volt visszáru, a megrendelés az átvételt követő 14. napon automatikusan elfogadottá válik, és ezzel egyidejűleg a pontok jóváíródnak. A pontok jóváírásáról a jóváírással egyidejűleg e-mailben tájékoztatást küldünk.

Pontok felhasználása
A pontok a rendelés fizetendő végösszegének csökkentésére használhatók.
Beváltáskor 1 pont 1 forintnak felel meg.
A pontokat a megrendelés során tetszőleges mértékben válthatók be. A pontok készpénzre nem válthatók, és a jóváírástól számított egy éven belül használhatók fel. A felhasználható pontok számát, valamint a pontegyenleg tranzakcióit BEJELENTKEZÉS után az EGYENLEGEM menüpontban lehet megtekinteni.

15.000 Ft feletti
rendelés esetén
ingyenes!