Kövess minket a Facebookon Kövess minket a Google Pluson
Kezdőlap Hírek Hasznos információk Kapcsolat

Szállítás

 Házhoz szállítás futárszolgálattal

A futárral történő kiszállítással kért csomagokat a GLS Hungary Kft. futárszolgálat kézbesíti. A megrendelés elküldésekor kiválasztott napra időzítve küldjük a csomagot. A kiszállítási időpontként a kézbesítés napjának megjelölésére van lehetőség, de az adott napon belüli időpontra (óra, perc) való kézbesítést nem tudjuk garantálni.
A kiszállítással kapcsolatban az alábbi értesítések alapján tudod nyomon követi a csomagodat:

  • Értesítés kiszállításról e-mail: Ezt az e-mailt akkor küldjük, amikor a csomagodat elkészítettük, és telephelyünkön átadtuk a futárszolgálatnak. A csomag érkezése másnapra várható.
  • Mai kézbesítés e-mail és sms: Ezt az e-mailt és sms-t a futárszolgálat küldi Neked a kézbesítés napján. Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve. Az e-mail és sms tartalmazza a futár telefonszámát is, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral tudsz egyezetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín). 
    A fenti értesítések megérkezésének feltétele a megrendelésben helyesen megadott e-mail cím és sms-képes telefonszám.

Csomagkövetés:
Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán nyomon követheted, hogy hol tart a csomag kiszállítása.
GLS vevőszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265 (elérhető: hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között)

Ha a fenti értesítések alapján behatárolt várható kézbesítési időpontban vagy címen mégsem tudtad átvenni a csomagodat, akkor a GLS futárszolgálat az első sikertelen kézbesítést után e-mailt küld. A csomagazonosítóra hivatkozva rendelkezhetsz a csomag további sorsáról. (pl. más időpontban, más címre is kérheted)
A módosítási lehetőségekről részletesen itt tájékozódhatsz.

 

 

Kiszállítás GLS CsomagPontra

Megrendelésedet akár már másnapra kérheted általad kiválasztott GLS Csomagpontra, ahol a csomag kiérkezését követően 5 munkanapon belül veheted át, a csomagpont üzlet nyitva tartási idejében.
Magyarországon több mint 550 GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók.
A csomagpontok listája és nyitva tartási rendje itt található.

A csomag indításáról webáruházunk e-mail értesítést küld, amelyben a rendelésszám, és a csomagazonosító szerepel. Ezt követően a csomag GLS CsomagPontra érkezésekor e-mailben és sms-ben is értesítést küldünk arról, hogy a csomag átvehető. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Az átvételnél a címzettnek be kell mutatnia a személyazonosságot igazoló okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra.

Csomagkövetés:

Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán nyomon követheted, hogy hol tart a csomag kiszállítása.
GLS vevőszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265 (elérhető: hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között)
Ha a csomag nem kerül átvételre az érkezéstől számított 3. munkanapon, akkor A GLS e-mailben emlékeztetőt küld. Az 5. munkanap után a csomag visszaszállításra kerül webáruházunkba.

 
 

Kiszállítás PICK PACK PONT-ra

Figyelem! Tárolási idő változás!
2017. február 15-től a Pick Pack Pontokra kiszállított csomagok tárolási ideje lerövidül! A csomagok a kiérkezés napjától számított 7 naptári napon belül vehetők át. Ezt követően maximum 7 nappal hosszabbítható meg az átvétel ideje. A hosszabbításra kizárólag a Pick Pack Pont ügyfélszolgálatán keresztül van lehetőség.

A munkanapokon 14 óráig beérkezett (utánvétes vagy kifizetett) megrendelések a megrendelést követő 1-3. munkanaptól kezdődően, maximum 7 naptári napon belül vehetők át a kiválasztott Pick Pack Ponton. Az átvételi helyek elérhetősége és nyitva tartási rendje a boltlistában megtalálható. A csomag indításáról webáruházunk e-mail értesítést küld, amelyben a rendelésszám, és a csomagazonosító szerepel. Ezt követően a csomag Pick Pack Pontra érkezésekor e-mailben és sms-ben is értesítünk arról, hogy a csomag átvehető.

Csomagkövetés:
Pick Pont hálózat weboldalán a csomagazonosító vonalkód alapján nyomon követheted, hogy hol tart a csomag kiszállítása.
A csomagkereső elérhető itt:http://www.pickpackpont.hu/csomagkereso
Pick Pack Pont vevőszolgálat elérhetősége:
E-mail: pickpackpont@sprinter.hu
Telefon: 06-1-803-6300 Elérhető: hétfőtől péntekig 8:00 órától 20:00 óráig
Ügyeleti telefon: 06-30/619-3070 Elérhető: hétfőtől- péntekig 20:000 órától 22:00 óráig, szombat-vasárnap: 10:00 órától 12:00 óráig
 

Kiszállítás FOXPOST csomagautomatába

Megrendelésedet az általad kiválasztott FOXPOST csomagautomatába küldjük, ahol a csomag kiérkezését követően 3 napon belül veheted át.

Országszerte 62 FOXPOST csomagautomata található. Az automaták bevásárlóközpontokban, hipermarketekben vannak elhelyezve, így a csomag átvétele a bevásárlóközpontok nyitvatartási idejében bármikor lehetséges. A FOXPOST csomagautomaták listáját itt találod: http://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/

A csomag indításáról e-mailt küldünk, ezt követően a FOXPOST automatába érkezésekor sms-ben is értesítünk arról, hogy a küldemény átvehető. Az sms-ben kapott egyedi kóddal nyithatod ki a csomagautomata rekeszét.

Fontos, hogy az sms-ben kapott kódot őrizd meg, mert szükséged lehet rá, ha FOXPOST csomagautomatán keresztül szeretnél visszaküldeni. Az értesítés után 3 napon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve az automaták helyét biztosító bevásárlóközpontok nyitvatartási idejét. Felhívjuk figyelmedet, hogy a csomagautomatáknál az utánvét összegét kizárólag bankkártyával lehet kifizetni.

Csomagkövetés:
Csomagazonosító-szám alapján a FOXPOST weboldalán nyomon követheted, hogy hol tart a csomag kiszállítása. http://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
FOXPOST vevőszolgálat telefonszáma: 06-1-999-0-369
Hétfőtől péntekig, 9-21 óra között.
E-mail: info@foxpost.hu

A csomag 3 napos átvételi határidejének lejárta előtt emlékeztető e-mailt küld a FOXPOST ügyfélszolgálata. Ha a csomag nem kerül átvételre az érkezéstől számított 3. napon, akkor a küldemény visszaszállításra kerül webáruházunkba. Rendelés újraküldésére kizárólag a visszaszállítási és az újraküldési díj előre történő kifizetése után van lehetőség. Amennyiben a csomagautomatában elhelyezett csomagot előreláthatólag nem tudod átvenni határidőn belül, kérjük, lehetőség szerint az átvételi idő lejárta előtt vedd fel webáruházunk ügyfélszolgálatával a kapcsolatot. Az átvételi határidő meghosszabbítására csak a RuhaÖzön ügyfélszolgálatán keresztül van mód.

Visszaküldés csomagautomatán keresztül:
Ha FOXPOST csomagautomatából vetted át a rendelésedet, akkor a csomagautomatánál ingyenesen intézheted a visszaküldést.
Ezt annál az automatánál tudod megtenni, ahol a rendelésedet átvetted, az átvételtől számított 14 napon belül. Az automata érintőképernyőjén válaszd ki a Visszaküldés opciót, majd írd be az sms-ben kapott nyitókódot. Ezután a kinyíló rekeszbe tedd be a visszaküldendő csomagot, majd csukd be a rekesz ajtaját, és az automatánál nyomtasd ki a visszaküldésről szóló bizonylatot.

 

Szállítási díjak (Magyarországi szállítási cím esetén)

Futárszolgálattal történő kiszállítás díja:
13.000 Ft feletti megrendelés esetén: ingyenes
13.000 Ft alatti megrendelés esetén: 990 Ft
Utánvét (fizetési mód) díja: 300 Ft

PICK PACK PONTRA történő kiszállítás díja:
13.000 Ft feletti megrendelés esetén : ingyenes
13.000 Ft alatti megrendelés esetén: 690 Ft
Utánvét (fizetési mód) díja: ingyenes

GLS CsomagPontra történő kiszállítás díja:
13.000 Ft feletti megrendelés esetén : ingyenes
13.000 Ft alatti megrendelés esetén: 690 Ft
Utánvét (fizetési mód) díja: ingyenes

FOXPOST csomagutomatába történő kiszállítás díja: 
13.000 Ft feletti megrendelés esetén : ingyenes
13.000 Ft alatti megrendelés esetén: 690 Ft
Utánvét (fizetési mód) díja: ingyenes

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Webáruházunk fenntartja magának azt a jogot, hogy az átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok címzettjeinek újabb megrendelést kizárólag előre utalással vagy bankkártyával kifizetett megrendelés esetében teljesít.


Személyes átvétel Szombathelyen


Az átvételkor a ruhák felpróbálására is van lehetőség.
Csomagátvétel:
9700 Szombathely, Kismezei u. 10-12.
Nyitva tartás: munkanapokon 7:45-től 16:15-ig.

 

 

13.000 Ft feletti
rendelés esetén
ingyenes!