Kövess minket a Facebookon Kövess minket a Google Pluson
Kezdőlap Hírek Hasznos információk Kapcsolat

Kiszállítás és ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje az év végén (2017)

Az év végi időszakban logisztikai partnereink munkarendjéhez igazodva, az alábbiak szerint történik a csomagok kiszállítása webáruházunkból.
Csomagkiszállítás (csomagátadás) webáruházunkból:
Az utolsó kiszállítási nap Karácsony előtt: december 22. péntek.
December 23-tól január 2-ig nincs kiszállítás.
December 22-ig webáruházunktól a szállító partnerek felé megtörténik a csomagátadás, ezt a RuhaÖzön által küldött kiszállítási értesítő e-mailben jelezzük. Mivel ügyélszolgálatunk december 23-tól január 2-ig zárva tart, a kiszállításról szóló e-mail megérkezése után kérjük, hogy a szállítást végző cégek ügyfélszolgálatánál érdeklődjetek a küldemények felől. Csomagazonosító-szám alapján a szállítók tudnak felvilágosítást adni a csomagokkal kapcsolatban.
Pick Pack Pontra, GLS CsomagPontra vagy Foxpost csomagautomatába rendelt küldemények a megrendelésben jelölt, általad kiválasztott naptól kezdődően lesznek átvehetők az üzletek nyitvatartási idejében. Csomagátvétel előtt kérjük, tájékozódj a kiválasztott átvevőhely ünnepi nyitvatartásáról!
A megrendelések elküldésekor, ill. a szállítási/átvételi időpont kiválasztásakor kérjük, vegyétek figyelembe az ünnepi időszak megváltozott munkarendjét! Érdemes figyelemmel lenni arra is, hogy az év végi időszak megnövekedett csomagmennyiségéből adódó problémák az átvételi pontokon fokozottabban jelentkeznek. Az átvételi helyek vagy automaták megtelnek, túlterheltség miatt korlátozás alá kerülhet egyszerre több átvételi pont is, ebből adódóan gyakran előfordul, hogy a rendelés leadásakor még elérhető, kiválasztható átvételi pont a rendelés kiszállításának idejére korlátozás alá kerül. Ilyen esetekben a csomagátirányítás sem megoldott a szállítást végző cégek részéről. Mindezek miatt a szállítási módok közül a GLS futárral való házhoz szállítást ajánljuk, mert a csomagok kézbesítése ez esetben biztonságosabb és rugalmasabb.

Személyes átvétel és webáruházunk ügyfélszolgálatának nyitvatartása:
December 23-tól január 2-ig: Zárva (személyes áruátvétel is szünetel)
Január 3-tól: Nyitva (a megszokott nyitvatartási rend szerint)

Az ünnepei időszakban ügyfélszolgálatunk december 22-én 16:00 óráig lesz nyitva, december 23. és január 2. között webáruházunk telefonon nem lesz elérhető, ill. a beérkező e-mailekre is január 3-ától küldünk választ. Ezért kérjük, hogy elsősorban a megrendelések megjegyzés rovatában jelezzétek az ügyfélszolgálatunknak címzett üzeneteket.
2017. november 23.

Kedves Vásárlóink!
 A Foxpost csomagautomatákba való kiszállítást átmenetileg korlátozni kényszerültünk, mivel a Foxpost logisztikai hálózat az év végi időszakban nem tudja teljesíteni webáruházunk csomagjainak kiszállítását. Sajnálattal tapasztaljuk, hogy az általunk rendben, és időben elindított csomagok egy része nem kerül ki az automatákba, vagy csak jelentős késéssel. Ezzel együtt a Foxpost rendszerében problémák alakultak ki a nyomon követhetőség tekintetében is, így webáruházunk nem tud pontos információt nyújtani a csomagokkal kapcsolatban, hiszen gyakori eset, hogy a küldemények webáruházunkból felvételre kerülnek a Foxpost részéről, ennek ellenére a címzetteknek közölt információ azt tartalmazza, hogy még a webáruháznál van a csomag. A fentiekben részletezett bizonytalan körülmények miatt egyelőre nem kívánunk megrendeléseket a Foxpost felé átadni, ezért ez a kiszállítási mód december 31-ig nem lesz kiválasztható weboldalunkon.
Köszönjük a megértést!
2017. november 30.
 

KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNUNK!

 

 

 

13.000 Ft feletti
rendelés esetén
ingyenes!